mandag 26. oktober 2009

It's just another manic Monday

Overraskende nok så har jeg bestemt meg for å heller blogge litt i ny og ne, enn å legge det helt på hyllen. Tror for det meste det kommer til å bli blogging mens jeg er på skolen, og kjeder dritten av meg, spesielt på en mandag med vikar! Det er totalt unødvendig å sitte her å lære om mekanisk kjemi, som mildt sagt interesserer meg midt bak!
Ellers så er det vel ikke stort mer å si. Jeg begynner å glede meg til jul, men ikke av de åpenlyse grunnene, men kun, og da mener jeg kun, fordi det er ferie! Det at det er god mat, gaver og snø (er lov å håpe da) er i dette tilfelle bare en pluss i den grad at det ikke nødvendigvis hadde trengt å være der for at jeg skulle kunne nyte det ypperste av min ferie. Personlig har jeg aldri vært spesielt fan av jul, og mener det er meget unødvendig at butikkene selger pepperkaker, kakemenn og juledekorer så tidlig. Det ødelegger all juleglede man hadde som liten, og julen blir til oppskryt. Folk bruker unødvendig mye penger på å vise sin "kjærlighet og medlidenhet" for andre, og for hva? At de skal kunne rive av papiret, ikke bli fornøyd og bytte det inn i noe helt annet? Det er det som pleier å skje. Jeg vet ikke, jeg liker i grunnen ikke julen lengre.. Ikke etter 2003 og det som kom etter det. Alt forandret seg, og det kommer aldri til å bli det samme igjen.
Liker du julen kanskje?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk :D
Vet hvordan du føler om julen, men jeg elsker den hihi :)

Isabelle sa...

julen er koselig! men jeg er helt enig med at det er unødvendig at man er begynt å selge pepperkaker og slikt nå!! går meg på nervene når folk kjøper julebrus! ÆSJ :D

Gina sa...

Neinei, tull og tøys!
WE ALL LOVE CHRISTMAS!