onsdag 4. november 2009

I want you, I need you

Først må jeg begynne med å takke Lompen for den flotte headeren jeg har fått meg! Hun var veldig snill og laget den til meg, bare fordi hun hadde lyst! Takk Lompen <3
Ellers så må jeg meddele at jeg hadde meg en julelunsj på jobb i går. Jeg vet det sikkert er litt hyklers, men det ble ikke spist på grunn av at det nærmer seg jul, men heller fordi det er dirkete godt! Jeg satt alene på lunsjrommet, og spiste risengrynsgrøt og manderiener. Ahh, herlig. For å være helt ærlig så er manderiner en av mine favoritt frukt.
Liker du manderiner?

4 kommentarer:

Isabelle sa...

jeg liker mandariner :D men er ikke de litt sure nå? :o

Anonym sa...

Kjempe fin header :D
Jeg eeeelsker mandariner :)

Anne Skarstein sa...

nei, de er ekstra nam :D

Anonym sa...

veeeet :D