mandag 18. januar 2010

Come back to Texas

Haha, jeg ler. Jeg er den mest useriøse bloggeren. Først maser jeg om at jeg skal begynne å blogge for alvor, men hva skjer? nada. Jeg kan godt lange ut om at det kommer til å bli anderledes nå, og at jeg skal begynne å ta bloggen litt mer seriøst, men dere vet like godt som meg at det ikke kommer til å skje. Grunn? Jeg mener jeg har altfor mye å strutte med, og selv mener jeg har et meget travelt liv. Jeg har helt sikkert ikke det, men jeg liker å tro det. Selv føler jeg at jeg ikke får tid til alt, og sliter med å få endene til å møtes. Hverdagene er travle; skolen tar både all tid og energi jeg har å komme med, i tillegg til at jobb, lekser, venner, typen og familien griner etter å få litt tid sammen med meg. Ikke nok med det, så begynner jeg på kjemi kurs på onsdag, og jeg er rett og slett lei!
Det er mye styr som skjer rundt meg for øyeblikket. Styr som jeg selv mener jeg ikke har kontroll over eller kan gjøre noe med. Blir stresset av bare å tenke på det. Jeg synes hverdagene var mye greierer for ett år siden. Riktignok var det litt trasig å tilbringe ett år i et fremmed land, men det var kjekt. Jeg storkoste meg, og vil tilbake! Jeg savner Texas, vertsfamilien og vennene. Jeg har lagt merke til at hver gang jeg merker at jeg tar på meg for mange oppgaver, og ikke klarer det, så kommer the american dream tilbake til meg. Ahh, gud hvor jeg vil tilbake i disse dager :)


Skulle liksom ha koselige bilder, slik at dere skjønte hvorfor jeg savner Amerika, men selvfølgelig så leker pcen min seg, og nekter meg å dele flotte minner med dere! Fabulous


Hva gjør du\tenker du på når du vil slippe unna virkeligheten?

3 kommentarer:

Isabelle sa...

høres skikkelig stress ut de dagene dine! hvorfor skal du begynne på kjemikurs? går det ikke bra?

Isabelle sa...

vi har 22.februar :D jada, men du skjønner at du har kameraet! og da er det ikke så enkelt å ta bilde :D

Isabelle sa...

den er stor der med puppene, så skal sy den inn der :D