søndag 29. november 2009

It's time to vote; do or die?

Jeg har bestemt meg for å skifte gir når det gjelder denne bloggen. Jeg stod mellom å sette den i første, for å så fyre opp håndbrekket, og bare la den være eller å gire opp i tredje for å se hvor langt jeg kommer. Jeg bestemte meg utrolig nok for å øke tempoet. Med det mener jeg at jeg skal prøve å endre fokuset på bloggen, og faktisk prøve å gjøre den interessant for mine to lesere. Fokuset skal ikke lenger være på meg og hvor kjedelig skolen er, hva jeg gjorde på i helgen, men rett og slett bli mer saklig, og litt mer upersonlig, i guess. Jeg er enda ikke helt sikker, men den trenger en kraftig make over. Grunnen til denne forvandlingen er vel fordi jeg har lest en del blogger de siste dagene og har lagt merke til hvor utrolig lite interessant det er å lese om jobb, skole og slikt. Da var det litt mer spennende å lese litt mer varierte emner, formeninger og diverse. Jeg sier ikke at det kun skal være upersonlige tekster, men rett og slett en god blanding.
Den siste tiden har jeg virkelig fått sansen for mer "avslørende" blogger, om jeg kan si det slik, men det er nok ikke noe jeg kommer til å prøve selv. Hvis dere har noen ideer eller formeninger om hva som skal til for å gjøre denne bloggen litt mer underholdene, er jeg mer enn villig til å innrette meg etter dette.
xoxo - Anne

10 kommentarer:

Anonym sa...

haha :D jeg har som oftest sånne skumle drømmer om axel, der han der eller noe. Så om han ligger ved siden av ruller jeg ikke vekk, men nærmere :D
Når man skal bli sunn kan man absolutt ikke ha snop på rommet :D

Anonym sa...

dør*

forresten vil jeg også ha sånn blogg som har en mening, ikke bare sånn om dagen min. men har desverre ingen ideèr :)

Isabelle sa...

jaaa :D dette liker jeg!

Anonym sa...

bra noen er enig :) skjønner ikke vitsen med jul ute en måned før det faktisk er jul :) ødelegger julestemningen!

Isabelle sa...

jeg VIL være hos trym :) men mamma kommer mest sannsynlig til å bli sint da..

marika sa...

sv: takk for tips :)

Kristina sa...

HEIHEI, oppdatering snart OKI? :D

Anonym sa...

her er begge russekortene ved siden av hverandre, så hvilket er øverst hos deg :D?

Kristina sa...

neii, jeg har ikke klippet meg :D men takk for deg snuppelupp.

Anonym sa...

So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.