fredag 27. november 2009

This is the last night

Jeg har egentlig ikke noe spesielt på hjertet bortsett fra at jeg er trøtt og lei. Er ikke du? Fantastisk! Jeg hadde fri fra skolen i dag, så etter å ha voknet ute hos min Kjære, så tok jeg bussen bort til Gina. Hun har nemlig matte eksamen på mandag og trengte litt hjelp. Ikke det at jeg er så god i matte at det gjør noe, men tenkte nå at jeg skulle se hva det var det gikk i. Det var for det meste brøk, statestikk og litt algebra. Jeg må innrømme at når jeg satt der med henne så hadde jeg det nesten kjekt! Jeg savner sånn matte, synes det var gøy å sitte der og regne oppgaver med henne. Heller slik matte, som jeg forstår ( !!! ), enn sånn altfor innviklet R-Matte som jeg holder på med. Æsj.
Etter undervisningen gikk jeg hjem og laget nachos til min syke pappa pus <3 før jeg nå må løpe av gårde for å rekke jobben! Vi blogges. xoxo

4 kommentarer:

Gina sa...

Ja takk for hjelpen du! Kunne trengt deg her i dag og, det blir en del saftpauser skjønner! haha :D

Kristina sa...

ihih, søta mi. MEN HALLO, du må nå heller lese på www.kristinaak.blogg.no hihi. Har startet helt på ny, med helt ny blogg :) håper du fortsetter å lese bloggen min kjære du :D :D suss og klem.

Anonym sa...

fortell :D

Isabelle sa...

matte er jo kjedelig :D