tirsdag 17. november 2009

Now you tell me

Gud hvor jeg kjeder meg! Nå har jeg nettopp hatt en muntlig vurderings ting. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men klassen ble hvertfall delt i to, også stilte læreren spørsmål. Super kjekt. Ikke egentlig. Enda verre blir det i morgen, når vi skal ha muntlig framføring av religionsprosjektet våres. Fysj. Til nå har jeg skrevet sånn fem setninger, så har en god del igjen. Med tanken på at jeg skal på jobb rett etter skolen, så blir det nok en lang dag for meg.Yes! Også bare for å gni det inn så begynner jeg halv ni imorgen. Pleier vanligvis å begynne ti, men nissen av kjemi lærer har funnet ut at vi må møte på bystasjonen halv ni.Da bærer turen opp til universitetet hvor vi skal foreta oss et forsøk før vi skal tilbake på skolen. All den ekstra tiden på skolen, men ingen avspassering. Det er direkte kjipt!
Får håpe dere får en bedre tirsdag og onsdag enn meg!! Skal liksom ikke så fantastisk mye til akkurat, men nå skal vi synes synd på meg, også kan vi heller ta dere imorgen! Pssh, men nå spasserer jeg bort på butikken, før det bærer strake veien bort itl gymsalen til litt Vollyball. Vel se på det slik; akkurat DET kunne vært verre. Snakkes babies ;*

Ingen kommentarer: