fredag 13. november 2009

I hate that I love you so

Jeg er grundig lei av at Tide ironisk nok ikke kommer i tide. Det er utrolig irriterende, spesielt om morgenen. I dag var det ikke det at bussen kom sent, den kom ikke i det heletatt. Jeg skulle ta 31 Lægdene 07.41 fra Varden, det var meget kaldt ute, også presterer bussen og ikke dukke opp. Altså, jeg skal "bare" på skolen, i den forstand at det ikke spiller så stor rolle om bussen kommer fem minutter for sent, eller hva det nå måtte være. Tenk nå heller på de som har jobber, avtaler og møter å gå i. Tror sjefene blir lei unnskyldningen om at bussen var forsinket, meget fort.
Selv tar jeg bussen minst to ganger daglig, og er direkte avhengig av den. Da er det leit at de ikke klarer å kjøre rutene deres til oppsatt tid. Det er slettes ikke første gangen dette har hendt meg, og jeg er garantert ikke den første det skjer med. For å si det mildt så er det ikke akkurat en god start på dagen. Ekstra kjekt er det også om man har forsovet seg og stresser som f*en for å rekke bussen, så kommer man løpende opp bakken (i mitt tilfelle), det står mange på busstoppet, så tenker du bare "yes", puster lettet ut, også kommer ikke bussen! Det er direkte ukult. Ekstra koselig er det jo om det er minusgrader ute, sånn som det var i dag. Følte meg lite lur der jeg stod i en tynn genser, skinnjakke og tights. Sitter fortsatt og halv fryser, og nå begynner det å bli en stund siden!
Er ikke dere også litt lei at Tide aldri kommer i tide?

3 kommentarer:

Isabelle sa...

det pleier ikke å hende meg egentlig, men er enig i at det er max irriterende! :)

Kristina sa...

Jeg pleier å kalle de for "u-tide" istedenfor, passer bedre :)

Anonym sa...

de burde skifte navn, for tide passer absolutt ikke!